17e dag

17 oktober 2016 - South San Francisco, California, Verenigde Staten

Goedemorgen,

Deze dag starten we met iets leuks voor Jessie. We gaan naar children's fairyland. Het zit vlakbij ons hotel dus we zijn er zo. Als we aankomen vind ik het al leuk, ook al is het voor de kinderen haha. We betalen $2 voor 2 uur parkeren en bij de entree $10 per persoon. Ja ook $10 voor een volwassene... alsof wij ergens in kunnen! Bij binnenkomst vindt Jessie het meteen leuk. Ze loopt van de draak, naar een huisje waar ze in kan zitten, dan over een kleine brug, ze groet de houten bloemen, knuffelt met een grote beer en zwaait naar de visjes, de eendjes en de paardjes.Ook gaat ze op het paardje in de draaimolen en we gaan in een trein dat rond het park rijdt. Ze vindt alles leuk! Er staat ook een reuzenrad voor de kleintjes, dit reuzenrad is voor ons natuurlijk niet zo groot, maar voor Jessie wel degelijk een reuzenrad haha. Ze wilt erin en ik mag niet mee. Oke dan alleen proberen. Ik vind het ook spannend, mn kleine meisje gaat alleen in het reuzenrad. Ze stapt erin en de medewerkster doet het deurtje dicht. Jessie vindt het nog leuk. Het wagentje is wel helemaal afgesloten dus ze kan er niet uitvallen. Terwijl het rad omhoog gaat graai ik in mn tas om mn telefoon te pakken. Mike blijft tegen Jessie praten om haar af te leiden. Ze vindt het toch iets te spannend als ze boven is en begint te huilen. De medewerkster draait het rad meteen naar beneden zodat ze eruit kan. Nu heb ik mijn telefoon te pakken. Balen, heb het moment niet vast kunnen leggen. Ach ja Jessie is bevrijd en das belangrijker. Nog even van een grasheuvel af glijden en dan bij de paardjes kijken. Die vindt ze wel leuk. Mike en ik gaan even zitten en Jessie staat bij de paardjes te kijken. Ze staat tegen de paardjes aan te praten en wanneer één van de paardjes geluid maakt schrikt ze hier van, roept ze neeee en rent ze weg. Hahaha Mike en ik gaan stuk. Het park is niet zo heel groot en de helft is dicht dus na 2 uur hebben we alles wel 2 keer gezien. We gaan richting San Francisco, daar hebben we een wat duurder hotel geboekt voor de laatste 4 nachten. Met de hoop dat we nu beter zitten rijden we erheen. Daar aangekomen is het inderdaad een goed hotel. Veel beter dit! Kost ons wel €150 per nacht, zonder ontbijt. En de parkeerkosten van $13 per nacht komen er ook nog bij. Maar goed, na alle drama hebben we dit ervoor over. Het is tijd voor het avondeten en Mike wil bij Red Lobster eten. Er zit er 1 in de buurt dus dat doen we. Onderweg rijden we langs een pumpkin patch, dus we stoppen even en lopen een rondje. Het is er best leuk. We komen vriendelijke mensen tegen en Jessie geeft knuffels weg aan de kinderen. We gaan naar Red Lobster en Mike kiest voor de onbeperkte garnalen en Jessie en ik kunnen hier ook goed eten. De ober doet zijn werk goed. Hij komt steeds vragen of Mike nog een portie wil en raadt steeds een smaak aan. Ineens is de ober nergens te bekennen en het bestelde portie garnalen wordt ook maar niet gebracht. Na lang wachten komt daar ineens de ober aan. Hij vraagt of we klaar zijn voor de rekening en legt hem meteen op tafel. Nou mensen, echt waar, jullie hadden Mike zijn kop moeten zien! Hahaha. We waren allebei stom verbaasd. Normaal heb ik wel mijn bekkie bij me, maar ik was gewoon te verbaasd om te reageren en eigenlijk moest ik hard lachen om Mike zn hoofd. Eigenlijk had ik gewoon moeten zeggen dat hij nog zat te wachten op zijn garnalen natuurlijk! Maar jah, afgerekend en naar het hotel gegaan waar een heerlijk bed op ons stond te wachten.