20ste dag

18 oktober 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hai,

Vandaag is het onze laatste dag in Amerika. We wilde een ritje maken met de cable car, maar ook vandaag regent het. In de middag wordt het droog dus dan gaan we vanmiddag wel. Ik loop naar de receptie om geld te wisselen voor de wasmachine en de vrouw die me helpt verteld dat het heel de dag blijft regenen. Jammer! Wat gaan we dan doen? Eigenlijk hadden we nog wel het een en ander gezien bij de shopping outlet wat we wilde kopen. Ik had andere uggs gezien voor 50% korting... Die zou ik toch wel graag willen hebben. We besluiten om toch nog even te gaan en onderweg krijgen we spijt. Het regent zo hard dat het eigenlijk niet verstandig was om de weg op te gaan. Je zou denken dat regen je niet tegen houdt om de weg op te gaan, maar hier is het heel anders. De wegen zijn hier veel slechter dan bij ons. Het water komt heel erg omhoog en het komt werkelijk overal vandaan. Bijvoorbeeld van andere snelwegen waar je onderdoor rijdt. We zijn er, springen onder de paraplu en lopen snel naar de winkels waar we voor kwamen. We komen aan bij de uggs schoenen. Yeah gelijk even kijken of mij maat erbij staat. Ik zie het kaartje eraan met 50% korting en kijk dan naar wat de prijs wordt. Hmm das gek ik dacht dat ze voor de helft waren nu. Klopt! Maar helaas voor mij heb ik gister niet goed gekeken. De prijs waarvan ik dacht dat de helft er nog vanaf ging, was al de helft van de prijs. Laat maar dan. Jammer de bammer. In de Adidas winkel scoren we nog 2 pakjes voor Jessie. We gaan er weer vandoor want het regent nog steeds en willen niet te laat in de auto zitten. Ik wil nog even langs een superstore van walmart en daarna halen we wat te eten bij taco bell. Door naar het hotel en koffers inpakken. Morgen staat de wekker. Nu laatste nachtje slapen hier.

1. Yvonne:
    18 oktober 2016
    Jammer dat het avontuur weer voorbij is. Maar wel super vakantie zo. We horen thuis alle verhalen wel. Goede terugreis. Dikke kus en knuffel voor Jessie. Xxx