18e dag

17 oktober 2016 - South San Francisco, California, Verenigde Staten

Hello,

Vandaag regent het hier. Op het nieuws zien we dat er wordt gewaarschuwd om langzaam te rijden. Het regent niet heel bizar hard, dus vraag me af of de waarschuwing alleen door de regen komt. We ontbijten bij Denny’s, lekker onbeperkt pannenkoeken voor mij ( na de eerste portie zit ik al vol haha). Hierna door na de golden gate bridge. Door de regen is het mistig waardoor we niet de hele brug zien. We zijn er in ieder geval geweest. Nu door naar the painted ladies. Nee dit is geen stripclub. Het zijn de bekendste huizen van San Francisco die nog in victoriaanse stijl over zijn. Ze zijn veel gebruikt voor series en het schijnt ook dat één van de huizen voor de serie Full House is gebruikt. Aan de andere kant van de straat ligt een park waar je een mooi zicht hebt op alle huizen. Helaas is dit park dicht wegens verbouwing. Het regent toch dus in de auto blijven zitten vind ik nu niet erg. Ondertussen doen we nog een goede daad. Eten wat we wilden weg gooien hebben we aan zwervers gegeven. Moet eerlijk zeggen dat het Mike zn idee was. Vanuit de auto doe ik mn raam open en geef het plastic zakje met eten, waarop de zwerver zegt: 'bless you man.' Nu op naar fishermans wharf, we willen daar op de cable car stappen en een ritje door San Francisco maken. We parkeren de auto in de garage, die kost ons $10 per uur! Onderweg naar de cable car kopen we 2 paraplu's want het blijft maar door regenen. Aangekomen bij het beginpunt staat er een rij van 40 minuten. Serieus?!? Het regent, waarom gaat de rest niet gewoon morgen een ritje maken haha. Wij gaan morgen wel een ritje maken dan. Snel terug naar de auto. We rijden richting een supermarkt en ineens rijden we langs het stadion van de San Francisco Giants. Wat een mooi stadion is dit. Bij de supermarkt aangekomen zien we een eettent met hotwings. We gaan naar binnen en bestellen wat te eten. Mike neemt de pikante hotwings en die waren inderdaad heeeel pikant. Jessie en ik smikkelen lekker de patatjes op. Even de supermarkt in en dan terug naar het hotel. Papa en Jessie gaan lekker bedhangen. Papa kijkt filmpjes op zijn telefoon en Jessie ligt op de buik tv te kijken. Wat een lekker stel is het toch ook. En wat is het heerlijk om naar ze te kijken. Later op de avond ontdenkt Jessie een knopje op de wekker die ervoor zorgt dat de radio aan gaat. Wanneer ze erop drukt komt er iets van mexicaanse muziek uit en dit lijkt ze nogal leuk te vinden want dr vingers gaan meteen de lucht in haha