19e dag

18 oktober 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hallo,

Vandaag wilde we een poging doen om met de cable car een ritje maken. Helaas regent het in de ochtend, maar in de middag zou het droog worden. We gaan naar een shopping outlet, je zou zeggen dat we al genoeg hebben gekocht he, maar dat valt reuze mee. Bij het outlet centrum zijn echt heeeel veel chinezen. En in de winkels is het zo verschrikkelijk druk dat je bijna denkt dat het gratis is. Ik kan je vertellen; dat is niet zo haha. Ik zie uggs die echt supermooi zijn. Helaas hebben ze mijn maat niet. We kopen nog een paar dingen en gaan dan weer weg. We rijden eerst langs Walmart en vanaf hier door naar het hotel. Het blijft maar regenen joh. We zien bijna niks. Het is best link hier. Zomaar op de snelweg rijden we ineens in een hele grote plas! Jezus wat is dit gevaarlijk! Wanneer we eindelijk van de snelweg af zijn, gaan we richting Domino’s. We rijden door een straat en zien 1 huis dat helemaal versierd is voor halloween. Ik wil een foto maken en Mike stopt de auto. Hij zegt: 'kom we gaan gewoon even vragen of we een foto mogen maken.' Huh, echt? Gaan we dat echt vragen. Ja we gaan het echt vragen haha. De mensen staan in hun garage met de deur open. Ze zijn super vriendelijk. We maken even een praatje met ze en maken wat foto's. Aan het einde van de straat zit Domino’s. Heerlijk een large pizza halen hahaha