Ibiza vertrekdag

4 juli 2023 - Ibiza, Spanje

Op de dag van vertrek (maandag 03-07-2023) zijn we lekker op tijd vertrokken van huis zodat we ruim de tijd hebben op Schiphol aangezien we niet weten of het weer zo'n drama is als vorig jaar.

Gelukkig viel het dit jaar reuze mee! Alles verliep soepel. Bij het inchecken van de koffers heeft Jaimy al direct vriendinnetjes gemaakt met Chloé, een meisje dat toevallig ook bij ons in het hotel verblijft. Haar zus heet Lily en die kan het goed vinden met Jessie.  Bij de douane hadden we een tijdslot gereserveerd dus daar konden we meteen doorlopen. We hadden zelfs tijd om burger king én starbucks te halen!

In ongeveer 2,5 uur zijn we naar Ibiza gevlogen. Jessie vond het opstijgen en landen heel spannend, terwijl Jaimy het alleen maar geweldig vond. Op de vraag of ze mijn hand wilde vast houden zei Jessie volmondig JA en greep mn arm vast alsof haar leven ervan af hing, Jaimy zei alleen maar geïrriteerd NEE en vroeg nog net niet aan me waarom ik me met haar bemoeide.

Vanaf Ibiza luchthaven naar het hotel was slecht geregeld 🤦🏼‍♀️
De mensen van de vlucht uit Amsterdam moesten wachten op de vlucht uit Eindhoven  voordat we naar het hotel werden gebracht.... hier zat een uur verschil in. Maar dit wisten we niet.  Wij zaten bijna anderhalf uur in de (warme) bus te wachten tot we gingen rijden.  Pas toen iedereen was ingestapt werd dit verteld🤬.  Er gingen dus 2 bussen vol naar ons hotel.  Het inchecken was dus ook beetje drama en het was inmiddels al over 21 uur toen we aankwamen bij het hotel waar we konden eten tot 21:30 uur...

Wel kregen we direct bij binnenkomst bandjes om van het hotel zodat we eerst konden eten en daarna inchecken.

Op de kamer merkte we wel dat we vorig jaar verwend waren.  Waar we vorig jaar een dubbele kamer hadden, hadden we nu 1 kamer met 2 eenpersoonsbedden en een stapelbed . Dit is best een krappe kamer voor 4 personen met veeeeel bagage 🤭 maar we doen het er maar mee.

Jaimy zou Jaimy niet zijn als ze niet overal aan zou zitten met dr vingertjes... het bandje van het hotel heeft ze zo erg aangetrokken dat ie wel heel erg strak zit 🙄 heb em eraf geknipt en ga morgen maar een nieuwe halen.

Nu naar bed want we zijn kapot na zo een lange dag

1. Bianca:
    4 juli 2023
    Hihi leuk om te lezen,dan nu maar lekker bijkomen en genieten,uitrusten,zwemmen en eten.vooral heel veel eten😁
  2. Monique:
    4 juli 2023
    Wat een ratten hè dat ze gewoon effe een stapelbed in die kamer hebben geknald.
    Ik hoop dat jullie deze keer iig niet zo hoog op die heuvel jullie kamer hebben😁
    Als ik zou kunnen had ik zo morgen het vliegtuig gepakt naar jullie. Zo heerlijk daar!!
    Genietse Wenn🩷
  3. Wendy:
    4 juli 2023
    Het is best een klim naar boven weer 😅😂 maar zo hou ik me een beetje voor dat ik een extra toetje kan nemen 🤭😂
  4. Saroja:
    4 juli 2023
    Super leuk om zo mee te lezen! Geniet lekker van jullie vakantie🥰
  5. Dominiek:
    5 juli 2023
    Leuk zeg! Jammer dat jullie zo lang moesten wachten totdat jullie eindelijk naar het hotel konden! Maar nu fijne dagen tegemoet!