12e dag

11 oktober 2016 - Los Angeles County, Verenigde Staten

Hallo,

Vandaag rijden we naar West Coast Custums. Mike kijkt dat programma vaak op televisie en nu we hier toch zijn doen we even een kijkje nemen. Het ligt in burbank en is een half uurtje rijden. In de hal loop je meteen tegen een mooi showmodel aan. Bij de balie kun je kiezen uit verschillende touren. Mike kiest voor de tour van 20 tot 40 minuten, die kost $20. Helaas was eigenaar Ryan er niet, dus gaf iemand anders de tour. Mike krijgt een kijkje achter de schermen en vindt het geweldig. Hij ziet de auto's van Justin Bieber, Shaquille O'neal en Will.I.AM. Het motto van West Coast Customs is: if you can dream it, we can build it. Misschien moet het zijn: if you can offord it, we can build it. Hahaha. Ik en Jessie wachten bij de showroom. De man achter de balie verteld dat er een roze auto staat. Deze auto heeft de eigenaar (Ryan) aan zijn vrouw gegeven als cadeau. Het dak is bezet met 80.000 swarovski stenen. Hierdoor durft ze de auto niet te gebruiken en staat hij in de showroom. Bij de uitgang staat een auto met smurfen. Jessie vind het geweldig. Als alle smurfen een kus en een kroel hebben gehad kunnen we gaan.
Hierna rijden we naar Hollywod, even langs de tattooshop van Kat Von D. Deze tattoochick zat in het programma van Miami Inc. We dachten dat het verkeer in Las Vegas druk maar hier is het nog drukker! Het duurt dan ook wel even voordat we er zijn. We betalen $1,50 voor 1 uur parkeren. De voorgevel is knettergeel en moet zeggen dat het er niet heel erg uitnodigend uitziet. We lopen naar binnen en er is niemand die ons aanspreekt. Er zit wel een man achter de balie die hier werkt, maar die zegt niets tegen ons. Is het arrogantie, zijn ze toeristen gewend of wacht deze man tot wij iets tegen hem zeggen? Ik heb werkelijk geen idee. Uiteraard was Kat Von D niet aanwezig. Ik neem een kijkje in de portfolio's. De tattoo's zijn niet allemaal even mooi. Uit nieuwsgierigheid vraag ik wat een tattoo zou kosten. Een kleine pols tattoo kost al $300. Hoppa!
Jessie is in slaap gevallen in de auto. Ze wordt huilend wakker en als ik vraag wat er is, zegt ze: 'acie kijken'. Het is in Nederland midden in de nacht, dus we kunnen niet even videobellen om naar ace te kijken. Ze heeft het elke dag over de honden. Ze mist ze enorm.
We gaan nog een keer eten bij casa Martin. We hebben hier eergister heerlijk gegeten met Patricia. We hebben haar uitgenodigd mee te eten, maar ze had een feestje vanavond. Mike wilde nog graag schieten bij de LA Gunclun, maar Patricia's zoon ging het niet redden. We zouden eigenlijk morgen uit Los Angeles vertrekken, maar we besluiten na het eten al te gaan rijden. We boeken 1 overnachting in Canoga. Het is ongeveer 45 minuten rijden en dan zijn we er. Het is al donker wanneer we aankomen en het ziet er prima uit. Nu lekker slapen.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Martin:
    11 oktober 2016
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Ook ace mist jessie als jullie bellen en hij hoort jullie gaat hij piepen haha. Maar hij heeft het hier ook naar zijn zin hoor. Hij heeft ondertussen zijn zwemdiploma B. Op naar zijn C diploma. Dikke kus van ons xx
  2. Big Daddy:
    11 oktober 2016
    Nou Budda mist volgens mij helemaal niemand. Heeft het wel naar zijn zin hier. Ik denk wel dat als hij weer thuis is hij een nieuwe opvoedingscursus nodig heeft.
  3. Tim en Jell:
    11 oktober 2016
    Wtf een Duitse milieu sticker op een roze mini?
  4. Jeanine:
    13 oktober 2016
    Fijn dat jullie het zo leuk hebben! Geniet ervan !