11e dag

10 oktober 2016 - Pico Rivera, California, Verenigde Staten

Hallo,

De spullen weer ingepakt want we slapen vanavond weer in een ander hotel. Welke? Geen idee nog. We gaan eerst even langs starbucks voor de wifi en als we daar zijn nemen we meteen wat te drinken haha. Patricia heeft aan haar vriend gevraagd of hij nog 2 nachten kon regelen in een hotel, dus we besluiten te wachten tot we wat van haar horen. Wel heb ik nog 1 achter de hand voor als het hotel via die vriend niet lukt. We gaan naar Citadel outlet centrum. Wij dachten dat het een winkelcentrum was, maar het was een soort batavia stad. Ook leuk natuurlijk. Misschien kunnen we nog wat leuke kleding scoren. En of we scoren! Ze hebben bijna overal 40% korting. Meneer de creditcard gaat van het ene pinautomaat in de andere. We eten wat bij panda express, een chinese wok tent en Mike vindt het heerlijk. Dan lopen we langs starbucks voor de wifi. Even vragen aan Patricia of ze al wat van haar vriend heeft gehoord. Helaas is het niet gelukt een hotel te boeken voor ons. Dan moeten we het hotel boeken wat ik vanmorgen had gezien. Nog een keer helaas voor ons want het hotel zit vol.... Nu kan ik weer gaan zoeken. Het is vrijdagavond dus alle hotels die ik vanmorgen zag, zijn nu vol of hebben de prijs opgeschroefd met minimaal $30. Mijn batterij is leeg. Ook dat nog! Mike zegt dat het wel goed komt. We lopen naar de auto om mijn telefoon op te laden en gaan dan nog even winkelen. We sluiten onze shopdag af bij de disney winkel voor Jessie. Arm kind weet niet waar ze moet kijken hahaha. Ze wil met alle knuffels kroelen en ze krijgen allemaal een kus. Ze wil alles aanraken en verteld ons steeds wat ze ziet. Ze vindt een minnie mouse beker wel heel leuk dus die nemen we mee. Ook mag ze een knuffel uitkiezen, maar jah welke dan! Er is zoveel keus. Kind wordt gek. Dat heeft ze van dr moeder hahaha. Ze vindt een minnie mouse knuffel wel heel leuk, maar die heeft ze thuis al dus mag ze een andere kiezen. Nadat alle knuffels een kroel hebben gehad kiest ze uiteindelijk voor een finding nemo knuffel oftewel vis zoals Jessie hem noemt. Als ik in de rij sta om te betalen lopen Mike en Jessie nog een rondje in de winkel. Dan komt Jessie aanlopen en zegt:' mama minnie' en wijst naar zichzelf. Ze ziet eruit als minnie mouse. Mike staat erachter en ligt helemaal in een deuk. Hij heeft haar verkleed hahahaha. Ze ziet er super schattig uit. Na ons winkelavontuur rijden we langs Walmart en McDonald's. Hier hebben we wifi en kijken nog even voor een hotel. We vinden er 1 die hier een paar minuten vandaan ligt. Meteen boeken. Nog even stoppen bij subway voor een broodje voor mij en dan naar het hotel. Het ziet er prima uit voor 1 nachtje. Ze hebben geen kinderbedden dus ons gekocht bedje komt nu mooi van pas. Lekker slapen nu.