1ste dag

27 september 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Hallo,

We hebben het hotel geboekt met ontbijt, alleen was het geen standaard ontbijt. Het bestond uit mini muffins, mini croissants en cornflakes Niet dat je mij hoort klagen over muffins bij het ontbijt hahaha
Na het ontbijt zijn we naar Walmart gereden. Wauw! Wat een winkel. Alles wat je je maar kan bedenken hebben ze daar: voeding, kleding, schoenen, speelgoed, verf, autobanden, meubels en zelfs wapens. Je zou bijna vergeten dat je hier komt om boodschappen te doen. Nadat we hier 1,5 uur hebben rondgelopen zijn we naar dunkin donuts gereden. Mike had een cinnamon donut en ik een double chocolat, ja natuurlijk was de mijne lekkerder haha. Op de bon stond dat je een koffie of thee kon halen voor $0.99 als je in de middag terug kwam. Nou dat zag ik meteen als een goed excuus om later op de dag nog maar even een donut te halen.
Het was voor Jessie inmiddels tijd voor een slaapje aangezien ze om 03:30 uur al wakker was. Toch nog een beetje last van het tijdsverschil.
In de middag zijn we naar de Silver en Gold Pawn shop geweest van de tv. Die lui van de tv waren er natuurlijk niet maar het is super leuk om dat even in het echt te zien.
Ernaast zit Rick's Rollin Smoke bbq eettent van dezelfde eigenaar als de pawn shop. Hier heeft Mike een pulled chicken bbq sandwich op en die was 'fucking lekker' .
Voordat we terug rijden naar het resort eerst nog even een stop bij dunkin donuts hahaha. Nu was die van Mike lekkerder.
In de avond naar The Strip geweest. De auto gratis geparkeerd bij Ceasers Palace. Alles is groot, groter, grootst. Er is zoveel, er gebeurt zoveel, ik weet niet waar ik moet kijken. Ook Jessie ziet heel veel. Ze zit in de buggy, wijst overal naar en zegt: ' papa kijk, mama kijk' . We hebben gegeten bij Denny's. Het broodje van Mike was wel oke ( moeilijk te overtreffen na het broodje van vanmiddag) en mijn eten was erg lekker. Je krijgt hier een grote beker drinken die je gratis mag bijvullen. Na 1 beker zit je wel vol haha. Op zoek naar Carlo's Bakery, moesten we door the Venetian heen lopen. Wat een geweldig mooi hotel is dat zeg! Alsof je door Venetië heen wandelt. Het San Marco plein is er en water met gondels waar je een rondvaart in kunt maken. Het is super mooi. Na een half uur vonden we Carlo's Bakery! Yes! Eindelijk die cannelloni proeven die we altijd op tv zien. De prijzen zijn ook wauw. We hebben 5 koeken voor $18 (omgerekend €16). Bizar, maar hier komen we voor en dus nemen we ze mee.
Toen we van een roltrap af kwamen liep Mike voor me, hier stonden dames kaartjes voor sexclubs uit te delen. Mike kreeg een stuk of 10 kaartjes in zn handen gedrukt hahaha.
Nog wat rond gelopen over the Strip en vanaf de overkant het waterspectakel bij Bellagio gezien. Hierna lekker terug naar het resort.
Las Vegas voldoet aan alle verwachtingen van Las Vegas. Groot, gokkasten overal waar je kijkt, veel lichtjes, dronken mensen, bruidsparen die in het huwelijksbootje stappen, prostituees en noem maar op. Niets is te gek hier, it's Las Vegas baby!

1. Anja:
    28 september 2016
    Leuk hoor zo tehoorn hebben jullie het naar je zin dat is mooi dan weet ik dat het goed ga daar ben ik blij om mijn schatjes
  2. Big Daddy:
    28 september 2016
    Zie er allemaal lekker uit. Ik zou voor de zekerheid de stoelen voor de terugreis alvast upgrade naar twee sits met al dat lekkers. Veel Pleizier daar en XXXXX aan Jessie van ons allemaal.

Lots of love from Big Daddy
  3. Yvonne:
    28 september 2016
    Ziet er super uit. En tsja dunkin donuts zoooooo lekker. Vooral die met vanille pudding of crème. Ben jaloers haha. Leuk om jullie zo te volgen en superleuke foto's. Xxx
  4. Veronica:
    29 september 2016