Aankomst

27 september 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

In het vliegtuig zat een man naast ons die onderweg was naar huis vanuit Afghanistan. Hij was daar medisch verzorger. De beste man vertelde dat hij 6 maanden van huis was en nu 16 dagen thuis kon zijn om vervolgens weer 4 maanden naar Afghanistan te gaan. Enorme bewondering! Toen Mike vertelde dat hij politieagent is zei de man: Well thank you for serving your country. Dit wordt in Nederland niet gezegd tegen de agenten eerder:' ga boeven vangen joh'. De Amerikanen zijn trots op de mensen die hun land beschermen. Kunnen ze thuis nog wat van leren.

Het was een lange vlucht maar het viel reuze mee! We werden goed verzorgd met eten en drinken. Ook Jessie ging het prima af. Die had lekker de ruimte om op de grond te zitten en af en toe lekker bij papa en mama in de armen te slapen. Aangekomen in Salt Lake City was het even hectisch. Eigenlijk was dat het helemaal niet haha maar het was hectisch in mijn hoofd. Het duurde allemaal zo lang (paspoort controle en koffers pakken) dat ik even bang was onze volgende vlucht te missen. Natuurlijk is dat allemaal gewoon goed geregeld en zaten we op tijd in het vliegtuig naar Las Vegas. Deze vlucht hadden we lekker 3 stoelen voor onszelf en we waren er heel snel. Eenmaal op Las Vegas zie je als eerste gokkasten haha. We werden met een soort metro naar de locatie van de koffers gebracht. Toen weer met een shuttle bus naar de locatie van de huurauto. Daar konden we kiezen tussen een aantal auto's 'midsize SUV' . Van de gekozen auto was iets met de sleutel dus we kregen een upgrade! Helemaal niet vervelend. Autostoel installeren kostte wat moeite, jezus wat een irritante zooi! Het simpelste autostoelje ooit , zonder ligstand of enig luxe! Maar wel met 600 bevestigingen, waar we geen idee van hebben waar je die aan moet bevestigen. Oke geen 600 maar 3 bevestigingen. 45 minuten verder zijn we ready to go. Oh nee! Waar is de tomtom? Toch maar weer even uitstappen en vragen waar dat ding is. Die krijgen we bij de uitgang wordt er gezegd, heel logisch. Nu zijn we echt klaar om te gaan. Op naar het resort. Het is een paar minuten rijden en dan zijn we er al. Het ziet er mooi uit. We zijn blijkbaar niet de enige die aankomen want binnen staat een enorme rij! Na lang wachten kunnen we onze suite in. Het ziet er allemaal goed en netjes uit. Het plan was om even te tukken en dan op pad te gaan, maar na 22 uur wakker te zijn hebben we lekker doorgetukt. De vliegtuigen horen we wel goed. Maar alles zit hier dicht bij elkaar dus dat is logisch. We zijn om 18 uur gaan slapen en zijn om 03:30 uur wakker geworden. Straks ontbijten en maar ns kijken wat we gaan doen.

1. Jeanine:
    27 september 2016
    Super fijn dat alles goed is gegaan! En dat de reis mee viel... :) genieten! En idd wbt die man uit afghanistan... Mike viel bijna flauw zeker ;) have fun !
  2. Martin:
    27 september 2016
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Mooie auto hoor! En zorg dat je de jackpot wint in las vegas. Haha Dikke kus xxx
  3. Carla:
    27 september 2016
    fijn dat het allemaal goed verlopen is nu maar lekker genieten van jullie vakantie xxx
  4. Yvonne:
    27 september 2016
    Fijn dat alles zo goed verlopen is. En je zal er wel aan moeten wennen maar alles is groooot daar in Amerika.