2e dag

29 september 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Hello,

Vandaag om 06:00 uur wakker, op tijd gaan ontbijten met heerlijke muffins haha. Heb even een foto voor het thuisfront gemaakt. De appel die erbij ligt was voor Jessie hoor . Mike had geen trek in muffins, hoe gek ik dat ook vind... dus reden we naar dunkin donuts. Niet meteen denken dat ie donuts wilde als ontbijt hahaha ze verkopen hier ook bagels en tosti als ontbijt. Op de parkeerplaats aangekomen stonden er 2 politie auto's en 2 agenten. Mike ging even een praatje maken met ze. De agenten waren heel vriendelijk en Mike heeft ze nog wat badges gegeven. Helaas hadden ze niks bij zich om te ruilen. De agent vroeg zelf nog of Mike met ze op de foto wilde. Natuurlijk! Terwijl ik door de camera heen kijk zie ik.... agenten met op de achtergrond Dunkin Donunts!!! Hoe is het mogelijk hahaha. Ik ga stuk en zeg in het Nl tegen Mike: Hoe grappig is het dat je met de politie op de foto gaat met dunkin donuts op de achtergrond. De agent die links op de foto stond snapte blijkbaar wat ik bedoelde met de woorden poltie en donuts dus moest ook meteen lachen. Hierna een ontbijtje gehaald en doorgereden naar Red Rock Canyon. Vanaf de snelweg zie ik een gebouw van de serie Tanked. Die gaat meteen op het lijstje van wat we nog willen doen in Las Vegas. Het is een kort ritje van ongeveer 30 minuten en dan zijn we er. Vanaf de weg zien we al hoe mooi het is. We betalen $7 om binnen te komen. We rijden met de auto door de canyon heen en hier en daar zijn zijn plekken om te stoppen. De eerste stopplek is werkelijk waanzinnig. We lopen een stukje naar beneden. Niet teveel want we moeten ook weer terug haha. De mensen die langs ons weer naar boven lopen horen we al hijgen... Het is er echt heel mooi! Ook ik vind naar boven lopen wat lastiger dan naar beneden haha. We stappen weer in de auto en rijden verder. De rest is niet zo mooi als de eerste stop. Het is leuk om gedaan te hebben.
In de middag zijn we naar Tanked gereden. Hier is een serie van op de nederlandse tv. Ook dit was heel leuk! De mensen zijn er super vriendelijk. Hoofdrol spelers Brett en Wayne waren wel aanwezig maar hebben we niet gezien. Hun auto's stonden op de parkeerplaatsen met bijbehorende namen.
Hierna doorgereden naar downtown Las Vegas. Dit viel tegen. Hier waren heel veel zwervers waarvan sommige ons om geld vroegen. Vanaf hier zijn we gaan eten in een tent van Tanked: Rollin Smoke Bbq. De weg ernaar toe was best raar. Het ligt ergens achteraf tussen allemaal sexshops hahaha. We dachten even: waar zijn we nu weer beland. Het eten was wel oke, maar niet heel goedkoop. Ter vergelijking: bij Denny's uit eten geweest met 2 gerechten voor $21 en bij Rollin Smoke bbq 1 menu en 1 kindermenu voor $31....
Doorgereden naar Circus Circus want het schijnt hier heel leuk te zijn voor kinderen. Het adventure dome was helaas vandaag dicht i.v.m. repetities voor Haunted House met Halloween. De bovenste verdieping was wel open. Dat was een soort kermis. Ik heb daar met een spel een 'bloemknuffel' gewonnen voor Jessie. In de auto nog even op zoek naar de M&M store. Gevonden maar zit ook weer op de Strip. Parkeren kan daar alleen voor $10 dus die slaan we over. Het was een lange dag dus naar het hotel en lekker slapen.

1. Carla:
    29 september 2016
    leuke fotos vind het heel leuk om het zo met jullie mee temaken xxx
  2. Marcel:
    30 september 2016
    Mooie foto,s en blij dat het weer meezit. Dikke knuffel aan mijn lieve prinses.