5e dag

2 oktober 2016 - Adelanto, Verenigde Staten

Hallo,

Het ontbijt bij het hotel was goed te doen. Ook hier weer mini muffins haha en cinnamon rolls. Hier hadden ze wel brood en we konden er lekker toast van maken. Het is hier heel warm, 30 graden, dus we willen lekker zwemmen. Op naar Glen Helen regional park. Op internet staat dat dit een park is met zwemvertier en trampolines in een mooi gebied. Bij de entree $10 betaald om er vervolgens achter te komen dat het zwemgebied dicht is want het zomerseizoen is over. Wat een domper zeg! Geen trampoline gezien ook. Er zijn alleen maar mannen die staan te vissen. Dan Jessie maar even laten spelen op het speelplaatsje.
Hierna rijden we naar Silverwood Lake. Even kijken of we daar verkoeling kunnen vinden. Bij de entree moeten we weer $10 betalen. Ik vertel aan de vrouw ons verhaal van net en ze besluit dat we 20 minuten de tijd krijgen om even een rondje te rijden. Als we willen blijven moeten al
we alsnog betalen en anders gaan we weer weg. We rijden naar het water maar er is niet zoveel. Het water is serieus stervens koud! Nee hier gaan we niet blijven. We rijden naar een sheriffs department zodat Mike een badge kan ruilen. Daar aangekomen zijn ze dicht! Ze zijn open van maandag t/m vrijdag tussen 07:30 uur tot 17:00 uur. In de avonduren en weekend hebben de boeven ook vrij blijkbaar hahaha.
Even naar het hotel zodat Jessie kan slapen en ik een wasje kan doen. Later op de dag gaan we naar Victorvilles centre. Een leuk winkelcentrum is dit. Kinderen kunnen hier op wagens rijden die eruit zien als dieren. Die zijn te huur voor $12 per half uur. In een sportzaak hebben we bij de afdeling wapens met een verkoper staan praten die ons het een en ander heeft uitgelegd over wapens hier. Super interessant en heel lief dat hij de tijd neemt om ons dit te vertellen.
In de avond zijn we gaan eten bij Applebees. Dit op aanraden van mijn vriendin die in Amerika heeft gewoond. Wat een leuke zaak is dit. Super vriendelijk ook weer. En het eten was heerlijk! Ze hebben hier Fall Festival in dit stadje. Met aankomend halloween kan de lokale bevolking hier een pompoen uitzoeken. Er zijn spelletjes, geiten, trampolines, luchtkussens en uiteraard ook pompoenen haha. Pompoenen is allerlei maten. Voor ieder wat wils. We komen daar aan om 21:00 uur. Als we naar binnen willen lopen worden we tegen gehouden omdat ze gaan sluiten. Nou! Wat jammer! Het leek me zo leuk om iets Amerikaans te doen hahaha. De man zegt dat we morgen terug kunnen komen. Als Mike zegt dat we morgen vertrekken naar Los Angeles komt er een andere man aangelopen. Die wordt 'the boss man' genoemd. Ervanuit gaande dat hij de baas is, mengt deze man zich in het gesprek. Hij vraagt waar we vandaan komen en hoelang we nog blijven. Als Mike ook tegen deze man verteld dat we morgen vertrekken zegt de man dat we wel even een rondje mogen lopen, want het duurt toch nog wel even voordat alle mensen eruit zijn. Hoe lief! Super blij lopen we snel naar binnen. Ren meteen door naar de geitjes met Jessie. Die vind ze bij het kinderboerderij altijd zo leuk. Nu niet haha Als ze op dr afkomen vind ze het toch niet zo grappig. Dan ziet ze 1 geit rustig liggen, daar loopt ze op af en aait hem. Ze wil hem zelfs een kusje geven. Nog even op de foto met wat pompoenen en dan gaan we weer weg. Lekker naar het hotel om te slapen. Morgen vertrekken we weer naar een andere stad.

1. Marcel:
    3 oktober 2016
    Dit was dus een baaldag voor jullie dat alles dicht was maar voor ons ook. GEEN FOTO'S ????. Is leuk dat ook boeven vrij nemen in de avond en weekeinde moeten ze in Nederland ook maar invoeren dan is Mike vaker thuis. Dikke kus van ons en een dikke knuffel voor Jessie. Xxxxx
  2. Wendy:
    3 oktober 2016
    Foto's staan er nu op als t goed is. Internet verbinding is heel slecht waar we nu zitten.
    Maar we vertrekken vandaag thank god! Hierover neer in mn volgende blog haha
  3. Carla:
    3 oktober 2016
    laat deze dag de pret niet verzieken morgen een nieuwe dag geniet van je avond dikke kus voor jessie xxxx
  4. Yvonne:
    4 oktober 2016
    Idd niet leuk alles dicht. Maar na alle mist en regen in de grand canyon is de warmte wel even lekker. Dikke kus weer.